Förkylning

Jag vet att jag skriver alldeles för sällan just nu. Det har bara inte blivit mer. Just nu känner jag mig lite nere med, mest på grund av en förkylning som iof sig äntligen har lämnat halsen en aning men som nu istället satt sig i näsan med idel täppt näsa och nysningar. Suck.

I fredags var jag nere i Malmö. Jag träffade Kevin, vilket var nästan tre år sen sist. Min fosterbror. Är och kommer alltid vara, även om han inte är det "på riktigt". Det var kul att träffas i alla fall. Tiden går så fort, han är redan fjorton år!


På kvällen var vi, det vanliga gänget, samlade hemms hos Zandra o Jörgen för grillning och lite valborgsfirande. Vid halv tio gick vi ner till Växjösjön för att se majbrasan och fyrverkerierna, därefter spelade vi lite spel och sen avslutades kvällen med godnattvisor i takt till Kents snarkningar innan vi masade oss hemåt... hehe...

I söndags var vi på Joe Labero; "Expect the unexpected". Riktigt häftigt, fast med platser på första raden lyckades man avslöja/se hur en del trick gick till... Det var iaf underhållning på högsta nivå och både Labero och hans statister är så oerhört skickliga! Tyvärr blev dock ingen av oss upplockade på scenen :P

I övrigt har det varit en ganska lugn helg, och det verkar den som kommer också bli. På fredag ska vi till Jönköping för då är Kent kompledig :) Ska ta en sväng på Ikea, och sen tillbringar vi väl några timmar på A6 och kollar på kläder med! Imorgon ska vi iväg och mäta lite o så i nya lägenheten, spännande. Längtar efter att flytta, och efter resan till Tunisien!

Lite bilder från fyrverkerierna i fredags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback