Mitt måndagsnöje

Här kommer en tjusig bild på min nya måndagstradition; att lägga ansiktsmask och greja framför Top Model :P Har ju varit på ansiktsbehandling och köpt massa produkter på The Body Shop, så lika bra att använda dem och de råd man fick också!

Igår var det ESC, Sverige gick inte vidare men det spelar inte mig så stor roll. Fanns många bidrag som var bättre än Sveriges så. Lite tråkigare blir det väl att kolla på lördag men vi får hålla på Danmark och deras ABBA-hyllning då istället.

Snart ska jag iväg och jobba, 8.15-13.15 är det som gäller idag. I eftermiddag blir det nog att skriva lite på rapporten och så ska jag försöka komma ihåg att ringa mäklaren. Imorgon ska vi till Älmhult och köpa resårbottnar så vi får nånting att sova på. Eftersom jag sålde soffan sover vi just nu på två tunna madrasser med en bäddmadrass ovanpå. Men det går rätt bra det med, fast vi vill ju ha en hög säng!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback