Ny klocka!

I fredags kom äntligen min nya klocka som jag beställde på Bellme förra fredagen. En Grand Sand-klocka i färgen The Deep Blue. Den visade sig vara precis så snygg som jag hoppats på, och att ställa in storleken var inga problem alls när jag väl fått tag i ett häftstift :) Blir perfekt i sommar till mitt randiga marinblå/vita linne och klänning. Och till andra kläder också förstås!

Bild från Grand Sands
hemsida.

Idag bakar jag bröd. Testar ett nytt bröd med hasselnötter och honung i, som ska jäsa i två timmar. Ska bli spännande att smaka sen. Igår bakade vi vårt favoritbröd, morotsbröd i långpanna. Det blir alltid bra, saftigt och smakrikt.

I övrigt händer inte så mycket. Min förkylning vägrar ge med sig känns det som. Jag vill kunna börja träna igen, men inte värt att träna innan förkylningen gått över känns det som. Står lite på balansbrädan här hemma emellanåt för knänas skull iaf.

Igår njöt vi av supergod middag här hemma! Lite helglyx :) Det blev räksmörgåsar till förrätt, fläskfilé i chutneysås & klyftpotatis till efterrätt och sen njöt vi av lite ost, kex och vindruvor framför teven på kvällen. Mysigt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback