Tentatime

Om knappt en timme är det dags för mattetenta. Känner mig rätt lugn så ska nog gå bra. Matte är ju kul! Efter tentan ska jag träna med Camilla och i eftermiddag ska det skrivas på rapporten så att den förhoppningsvis blir färdig. Blir den det så kan jag jobba resten av veckan, och bara ta torsdagen när jag ändå inte kan jobba till att förbereda mig inför redovisningen på fredag.

Vad har hänt i övrigt då? Jo, i lördags tog Kent sin jägarexamen! Nu får han jaga med klass 2-vapen, och om ett par veckor ska han skjuta upp för kulgevär (klass 1) också. Gissa om han är glad? ;) Efter att han klarat det i lördags åkte vi till Ikea och köpte resårbottnar till nya sängen. Skönt att slippa sova på golvet de sista veckorna här.

Igår bokade jag, Sofia och Lollo vår 25-årspresent till varandra, att åka iväg på en liten resa tillsammans. Så den 18 augusti åker vi till Budapest! Helt otroligt att man kan lyckas boka så billigt, vi ska vara där den 18-22 augusti och bo på ett centralt beläget 4-stjärnigt hotell, och resan och hotell kostar totalt 2150 kronor!

Men närmast nu så väntar på fredag en härlig helg i sommarstugan tillsammans med "gänget". Just nu lovar de superfint väder så ser verkligen fram emot det! :) Hoppas hoppas hoppas! Vill sola och bada....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback