15 månader

Det har gått femton månader idag. Femton månader sen mamma lämnade oss. För varje dag som går flyter livet på allt enklare men det blir svårare att prata om henne. Alla förväntar sig att jag, kanske inte har glömt, men har gått vidare iaf. Och jo, det har jag. Men trots det finns hon i mina tankar så många gånger varje dag. I mina drömmar då och då. Jag påminns ständigt. Mina tårar vill ut men jag känner att det får de inte.

Idag ska vi ner till Arrie. Tända ljus och lägga en krans på graven. Sen ska vi ut till gården och se hur det har blivit nu när de helrenoverat den. Ska bli spännade. Sen blir det mat och spelkväll hos Jens o Sofia.


Allhelgonahelgen förra året. Då fanns bara den stora jordhögen, nu är där mycket finare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback