Allhelgonahelgen


Det blev fint på kyrkogården. Vi åkte dit igår eftermiddag och tände ljus, då var där redan ett par ljus tända och lite blommor. Kent och jag åkte dit igen på kvällen när det blivit mörkt. Så vackert på kyrkogården med alla de tända ljusen då. Stämningsfullt.


Resten av kvällen var vi hemma hos Jens och Sofia. Åt god mat, äppelpaj, spelade spel och snackade. Mysigt och trevligt! Idag gav vi oss hemåt igen, med ett besök på Husebys julmarknad. Alltid lika trevligt, och gott :P Blev en hel del grejer med hem; en blomma (cyklamen), två korvar, tre sorters sill, senap, marsipangodis, massa marknadskarameller från Mariannelund, en ost och en kaneldricka (kan värmas o drickas typ som te/glögg)...

Sen när vi kom hem gav vi oss ut för en joggingrunda, men denna gången var det mitt #¤%&/ knä som satte stopp för det. Efter knappt tre kilometer fick jag så ont i vänsterknäet att jag inte kunde springa mer. Fick bli promenad de sista kilometrarna hem istället :( Och ja, jag är såå arg och sur över det. Suck.

Nu ska jag ha en mysig kväll här hemma i soffan. Blir nog lite Wii kan jag tänka mig!

Kommentarer
Postat av: Millan

Svar: Haha, ja varför inte. Skulle kunna va kul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback