Examensarbetet

Det mesta som rör sig i huvudet nu handlar om examensarbetet. Är inne på andra veckan nu och har nog ändå kommit rätt så långt. Är i stort sett klar med teoridelen (får se vad handledaren säger på fredag bara...) och ska bara skriva metoden med innan jag ger mig ut för att genomföra lite intervjuer och så.

Eftersom jag skickade in texten igår är det lite lugnare idag. Ska snart ta mig en promenad, hade tänkt träna men kände lite ont i halsen imorse så skippar det, och handla lite grejer till pepparkaksbak och så. Blir julbak här hemma på lördag :) I eftermiddag blir det lite plugg i bibblan, börja läsa till metoddelen.

Imorgon jobbar jag hela dagen. Har varit mycket jobb nu, i novemberhar jag inbokat ca 50 timmar... var länge sen jag jobbade så mycket faktiskt. Men har verkligen inte tid till mer jobb heller, måste hinna med examensarbetet också ju.

Så är läget just nu. Skriver ju inte så ofta här men tänkte att en liten uppdatering nån gång är väl trevligt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback