Tentadags

Börjar bli nervös inför tentan nu. Men jag brukar ju fixa att formulera mig så att det låter bra även om jag bara halvt ens själv vet vad jag menar med det jag skriver... Har bara läst igenom lite anteckningar idag, annars planterat om lite växter (även om jag ändå inte tror på att varken chili eller paprikor kommer att klara sig) och fixat lite här hemma.

Ikväll kommer Madde, Johanna och Hanna hit. Så jag har iaf något att se fram emot efter tentan :) Blir nog en lugn och mysig kväll framför den sista partiledardebatten (?). Imorgon sen blir det ju inflyttningsfest och då kommer Lollo, Allan, Sofia, Erik och Elin också upp, plus att lite kompisar härifrån såklart också är med och förgyller kvällen!

Nog snackat, nu ska jag packa ner leg och pennor (inkl bläckpenna som jag alltid brukar glömma) i väskan och ta bussen mot campus.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback