Grillpremiär!

I fredags hade vi grillpremiär för i år härhemma! Zandra, Jörgen, Millan och Johan var här och fick njuta av hemlagade hamburgare med massa olika tillbehör... Blev en riktigt trevlig kväll med många skratt och en maktkamp mellan kvinnor och män, som männen tyvärr vann :( Hehe!

Grillmästaren i högsta hugg!

Millan med ett glas Fanta Rosé!

Igår åkte vi sen ner till Malmö där Hanna hade inflyttningsfest i sin nya lya! En riktigt trevlig kväll det med, med många kompisar och så :) Alltid lika kul att träffa alla! Vi åkte dock hem tidigt igen, redan 9.41 gick tåget från Triangeln. Vi fick därmed också uppleva Citytunneln, och vi var imponerade! Så fräscht och snyggt.

Idag har vi tränat båda två, jag på gymmet och Kent med en löptur på ca 16 km... Sen åkte Kent till sina föräldrar nu ikväll för att kunna vara lite i skogen på påsklovet medan jag jobbar. På torsdag kör jag dit när jag slutat. På fredag blir det påskmiddag med släkten och sen ska vi på dans i Kalmar! Och på lördag kör vi ner till pappa och firar resten av påsken där.

Det var ju ett tag sen jag skrev här sist så får väl uppdatera lite om vad som hänt på sista tiden med... Den 1-3 april var vi i Stockholm med Zandra och Jörgen. Bodde på Hilton, åt middag + en lunch på Jensens Böfhus och fick njuta av musikalen Romeo & Julia på lördagkvällen. En toppenhelg!


Helgen därefter spenderade vi i Malmö/Lund där vi på lördagen passade på att träffa Bibbi och mormor samt sätta lite blommor o tända ljus på kyrkogården. På kvällen väntade trerättersmiddag på Elysée med pappa, Erik och Elin och därefter superroliga musikalen Spamalot med bl.a. Johan Glans på Nöjesteatern!

Bild: http://expressen.se

Dock räckte inte det med musikaler, så i tisdags bokade jag biljetter till Musikalen Annie på Växjö Teater... Så den såg vi i torsdags kväll tillsammans med Zandra, Jörgen och Camilla. Riktigt bra, den växte verkligen efterhand! I torsdags var det också vår 4½-årsdag så blev lite minifirande med musikalen, och middagen hos Zandra o Jörgen före :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback