Vilken helg!

Jag har haft en helt underbar helg! I fredags tog vi tåget ner till Malmö direkt när jag slutat jobbet. Mötte upp Lollo och Allan o begav oss mot Gustav Adolfs Torg för att käka lite gott på Malmöfestivalen. Det blev kyckling och grönsaker med ris och champagne- och saffranssås för mig, riktigt gott! Efter ett tag kom Sofia och sen också Hanna o gjorde oss sällskap, o vi hängde ihop resten av kvällen. Det blev lite godsaker på festivalen också, friterad banan för Kent (hans favvo) och churros med äpple och kanel för mig.

Sen kom så kvällens höjdpunkt, The Arks avslutningskonsert på Stortorget i Malmö!! Och vilken spelning de gjorde.. shit.. Sån stämning, sånt ös, så känslosamt (t.o.m. så det föll några tårar på mig under The Apocalypse is over...), så fruktansvärt superbra helt enkelt! Helt perfekt att få spendera den här kvällen med just de vännerna på just den platsen där The Ark fångade mitt hjärta för många år sen nu....!

Igår tog vi tåget hem rätt tidigt så vi hann med att träna och så inför helgens nästa höjdpunkt; Millans födelsedagsfest! O vilket röj det blev där då... en superkväll! Vi fick jättegod mat, älskade "minipajerna" som Camilla hade gjort, hade sånghäften och massa musiklekar. Blev en riktigt, riktigt rolig kväll och natt!

Idag har det bara slappats... har bakat lite bröd nu så vi har ett par veckor framöver och slängde ihop en liten squashkaka med. Nu blir det snart kvällsmat och sen mys i soffan innan helgen är över för den här gången.

Måste ju ha med någon liten bild här i inlägget med, så bjuder på en härlig bild från Lollo och Allans bröllop för två helger sen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va bra att ni hade kul för det hade verkligen jag :) Blir favorit i repris nu på lördag då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback