Födelsedag och The Ark!

Igår fyllde jag år, och jag har nog aldrig blivit gratulerad så många gånger, och definitivt inte hurrad för så många gånger... Alla barn sa grattis, fick massa teckningar o nån pärlplatta inslagen i paket o sådär :) Förskoleklassen sjöng för mig och hurrade 26 gånger haha! Skojigt :)

Det bästa med födelsedagen var dock avslutningen.... The Arks konsert på Palladium! Vi hade ju egentligen sittplatsbiljetter på balkong, men ingen kollade när man gick in på ståplats så vi smugglade oss såklart in där istället, och fick stå nästan längst fram. Dessutom var scenen så nära golvet att man i princip kunde sträcka sig o ta på Ola Salo, så väldigt intim konsert :P Lyckades faktiskt få en del hyfsade bilder med mobilkameran också, men de kan ändå inte förmedla den fantastiska känslan när man står där, hoppar, skriker, sjunger... Aaah!


Ola Salo och Moto Boy, som gästade i "Let your body decide"

Calleth you, cometh I!!!

Nu ska biljetter bara börja bokas till sommarens turné. Någonstans måste jag ju få se dem i alla fall, även om deras egna festival här i Växjötrakten krockar med bröllop i sommar :(

Ikväll ska vi hem till Millan o käka middag, får se om det blir hemmakväll eller ut o dansa sen. Imorgon blir det tårtbuffé på Toftastrand för o fira födelsedagen, mumsigt värre! O just nu bakar jag bröd och en ny sorts kakor; toscagömmor. Ska plantera lite blommor att ha ute på balkongen sen i eftermiddag tror jag. Vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback