Födelsedagsfest!


Det är fortfarande några dagar kvar till min födelsedag, men igår firade jag den lite för tidigt tillsammans med världens bästa vänner (även om några fattades...). Det blev en toppenkväll och -natt med got mat, mumsiga tårtor, goda drinkar, grym musik och massa dans! Jag var superpigg hela natten, och det verkade de flesta vara. Blir så peppad av såna kvällar, vill absolut ut o festa mer :) Hehe...

Lite bilder från gårdagen:

Intressanta samtal...

Anna och Madde verkade ha väldans skoj, liksom Lollo och Allan ;)

Idag blev det en lugn dag med slapp i soffan och lite wiispelande, långpromenad tillsammans med min f.d. vfu-lärare och hennes hund. Kul att träffas igen! Därefter lagade jag soppa till kvällsmat, efter Sofias och Lollos påtryckningar om att det lät gott och de ville att jag skulle testa receptet ;) En jättegod jordnötssoppa var det!

Dessutom fotograferade jag de goda tårtorna från igår, så nu ligger alla recepten på bloggen tillsammans med tjusiga bilder på dem (inkl. jordnötssoppan). Kolla in på http://receptakuten.blogg.se (orkar inte länka till varje recept för sig..) Blev riktigt nöjd med bilderna på soppan och Britatårtan (den högst upp på detta inlägget).

Nu ska jag inta soffläge igen framför "Flickan som lekte med elden"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback