Senaste nytt

Nu var det ett tag sen sist jag skrev, som vanligt, men såklart har vi hittat på mycket sen dess! Påsken var kanon, konstrundan var kul att åka på även om vi inte såg så där jääättemycket konst kanske. Blev ett besök på Ale stenar också, och såg söta små fölisar på Bollerup :) I Simrishamn stötte vi dessutompå Lollo och Allan så det va skoj, o på kvällen blev det dans till Playtones i Hässleholm!


Borgen på Bollerup :)

och en söt liten rackare!

Det blev ett besök på Österlenkryddor, där allehanda kryddväxter inköptes till pappas lilla kryddland, och även lite grejer hem till oss!

Helgen efter det firade vi Valborg med middag på Båtsmannen tillsammans med gänget. Mycket trevligt och god mat :) Hade tänkt se majbrasan nere vid Växjösjön på kvällen, men all blåst samt regnet gjorde att planerna ändrades och istället pselade vi spel hemma hos Zandra o Jörgen.

Förra helgen hittade vi också på lite roliga saker! Hehe... Millan kom hem till oss på fredagkvällen och fick premiäråka motorcykel med Kent :) Sen käkade vi grillat o kollade på TV tills det var dags att sova.. 03.45 ringde väckarklockan, det var nämligen dags för TYSKLANDSRESA!! Bussresa var helt okej, försökte sova lite emellanåt på vägen ner, men sen blev det full fart väl nere i Burg. Fick väl med oss allt vi skulle hem, plus ganska mycket till....

Våra inköp i Tyskland (sorry för suddig bild, batterierna var dåliga i kameran...)


Redo för mc-tur!

... and here they go!

Jag grillade flintastek under tiden.

och när den var klar kom de tillbaka!

Nu i helgen händer inte så mycket. Ska träna i eftermiddag har jag tänkt, sen ikväll ska vi hem till Markus o Jossan. Kanske kolla Eurovision, får se... Imorgon ska Kentan nog skjuta lerduvor och vad jag hittar på det vet jag inte än :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Så snygg jag va ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback