Börjar visst samla allt fler vuxenpoäng...

Inte nog med att jag har fast jobb, pensionssparar varje månad och har gift mig - nu har vi dessutom köpt hus! Den 15 mars är det inflyttning i vårt underbart fina, mysiga hus som vi ska trivas och bo i under många år framöver... Vi hamnade inte  i Sandsbro till slut, utan istället ute på "landet", närmare bestämt i Ingelstad. Huset är helt underbart, och jag får till och med det där röda trähuset med vita knutar som jag länge drömt om ;)
 
 
Btw, beroende på hur många som lyckas upptäcka detta via bloggen får vi se om bloggen kanske läggs ner.. jag uppdaterar visst inte mycket oftare än en gång i halvåret nuförtiden :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :)

Postat av: Camilla

När flyttar ni? :)

2012-12-21 @ 16:02:12
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se
Postat av: Madde

Grattis

2012-12-28 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback