Student!

Jag ska på student idag :) Typiskt att man blivit utvald till chaffis bara... hehe.. framförallt när det gäller att hämta folk kl 3 på natten :P

Varit ute på stan idag. Köpt blommor o kort, samt presenter till
lill-brorsans 20-årsdag. Haha! Det kommer nog bli bra du, fast du inte önskar dig nåt annat än fred på jorden... hmm.. Btw så e brorsan jävligt grym på att fixa bilder, kolla in bloggen bara (som jag länkade till innan).

Nu blir det att ta sig in i duschen o påbörja förvandlingen.
Sen e frågan om jag ska ha den ljusgröna klänningen i vilken jag känner mig som en skolflicka på 30-talet, eller om jag ska dra på mina nya, vita jeans. Jaja, tiden får väl utvisa. Vill egentligen ha klänning, det är fint med klänning o man känner sig så uppklädd, fast det gör man i andra sidan i vita jeans också om man som jag inte använder det speciellt ofta... Vi får se!

Tjingeling folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback